.

2007. szeptember 12., szerda

Munka, munka

Mostanra kezd kialakulni, hogy mi is lesz a feladatom (sokan kérdezték: a Marci egy kutatóintézetben dolgozik, és azt csinálja, amit mindig, én pedig az egyetemen). Az egyik feladatom, hogy kitaláljam egy "hogyan tanítsunk matematikát" kurzus tematikáját, ez nagyon érdekes lesz! Aztán részt kell vennem vmi ködös bizottság munkájában, hogy miért buknak meg olyan sokan kalkulusból (ez a sok kb 10-15%, de hát itt ugye a tandíj ditkál). Ezenkívül kutatnom kell matek tanítást, nekem kell kitalálnom, hogy mit, vagyis előbb érdekes dolgokkal foglalkozó embereket keresnem. Ennek is örülök.

Tanítani viszont csak a második félévben fogok. Amikor ez kiderült, nagyon elszomorodtam, de végülis van előnye is: dolgozom mondjuk H-P 10-től 6-ig, aztán hazamegyek, és se készülés, se javítás, se aggódás... se tanítványmosolyok :(

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok! Ha barmikor is New Yorkba jottok, szivesen latunk benneteket! Torontobol csak egy kopet :) Nekunk ugyan nincs kanadai vizumunk, de hatha Nektek van amerikai. Bogi

Víziló írta...

A tanítványmosolyt tényleg sajnálhatod. A többi hiányát talán el fogod tudni viselni. Hogyhogy nem volt előre tisztázva, hogy kell-e tanítanod vagy sem?

írta...

Bogi: Koszonjuk szepen, mar amugy is terveztuk NY-t, es akkor feltetlenul meglatogatunk titeket!

Peti: Ez az allas kicsit az utso pillanatban alakult, de indulas elott kicsivel mar kiderult, hogy nem tanitok. Tegnap majdnem szerveztem magamnak egy orat, de a temavezetom lepantitotta, merthogy ne fecsereljem a draga idomet:(

Víziló írta...

Értem. Kár, mert azért egy kis tanítás mindig jól jön. Én is fogok Ildi osztályában heti két órát tanítani, már nagyon várom. Faktos anyagot, még sose csináltam, így kihívás is van benne. Pláne, hogy nem annyira okosak, mint amihez szoktam.