.

2007. október 25., csütörtök

Kis késéssel

Még múlt héten írtam ezt a bejegyzést, de aztán a hiányzó képek miatt nem került fel. Most akkor átjavítom az időhatározókat, és kiegészítem az újabb történésekkel.

(egyszer régen egy) Péntek - Keresd a zászlót / Capture the flag
A Mátrafüredi matektáborban játszottuk ezt a játékot, fogócska és számháború keveréke. Aztán kiderült, hogy van itt Torontoban, méghozzá a felkőharcolós negyedben. A fogócska három szinten zajlott: az utcán, a földalatti utcarendszerben (ez tulajdonképpen egy egész városrész alatt elterülő bevásárlóközpont), és közlekedési eszközökön (csak a személyautó volt tiltva).

Vasárnap - kirándulás

Hétköznapok
Egyik este Kondor Petivel találkoztunk, aki pár napig itt volt Torontoban. Két nap múlva regisztráltam az online családfánkra, és mit látok? Peti a negyedfokú unokaöcsém. Már követeli is rajtam a focilabdát meg a walkmant, amit a másik kanadai nagynénje vitt neki nyolcéves korában.

Tegnap (najó, egy hete) pedig Katie-vel és Mike-kal, Marci volt tanítványaival vacsiztunk a görög negyedben. Megtaláltuk azt az éttermet is, ahol az első házassági évfordulónkat ünnepeltük, 5 éve ...

Megint hétvége
Meghalgattam James Stewart előadását a róla elnevezett könyvtárban. (Itt nem híres emberekről, hanem adakozó szponzorokról nevezik el a helyeket. J. S. egy Conrad Black nevű pasit licitált túl, aki azóta hírhedt csalóként börtönben ül). J. S.-ról annyit kell tudni, hogy a valaha élt legnépszerűbb kalkuluskönyv szerző, Marci is belőle tanít.

A hétvége fénypontja pedig a takarítás volt, csillogunk villogunk.

8 megjegyzés:

fadorcsi írta...

hahó!
kösz a híreket! meg a tippet!
h kell online családfát csinálni? nekem is jól jönne! épp digitalizálnom kellene a mienket.
D

írta...

http://www.geni.com
Már nagyon sokmindenki fent van, szóval lehet, hogy alig lesz dolgod.

Névtelen írta...

Al Capone egy gengszter volt, akit adocsalasert iteltek el.
Conrad Black egy adocsalo, akit gengszterkent itelnek el.

Névtelen írta...

Egyszer egyutt ebedeltem J.S.-el,
es akkor mondta, hogy tart calc orat
majd ebben a felevben Torontoban.
Valaki kerdezte tole hogy melyik konyvet
fogja hasznalni :-).

Amugy meg mondtam neki 2 feladatot, de egyiket sem oldotta meg, viszont kerte
a megoldasokat e-mailben, amit meg is kapott.

írta...

Ez vicces. Amúgy ki vagy?

Víziló írta...

Engem a CTF részletei is érdekelnének. Most szombaton már a harmadik nagyobb lesz itt Pesten, de a torontói nagyon profinak tűnt nekem egy youtube videó alapján. Szóval jöhetnének részletek. Akit érdekel, a magyar verzió: www.negyedikkoztarsasag.hu

írta...

Itta honlap a szabalyokkal es a videoval. Roviden, a csapatok elhelyezik a zaszlot a sajat teruletukon, cel, hogy atvidd az ellenseg zaszlojat a sajat teruletedre. Ha ellenseges foldon elkapnak, haza kell menned 10 mp-re. Sztem viccesebb volt a matrafuredi szabaly, hogy ha elkaptak megdermedtel, es akkor eledtel fel, ha egy csapattars megerintett, de ez itt tul nagy terulet volt ehhez.

Mi eloszor a fold alatt lopakodtunk ellenseges teruletre, nem sok sikerrel, aztan a zaszlonk kornyeken fogocskaztunk. A nagy esemenyekbol kimaradtunk, igy csak utolag tudtuk meg, hogy 2:0-ra vesztettunk, es eloszor metroval, masodszor bicajjal vittek el a zaszlonkat.

Emese írta...

Hahó Réka, hahó Marci!

ez a családfa dolog nagyon bejött köszi a linket :]

TE