.

2007. október 31., szerda

Különórák

Hip-hop: (a squash helyett) Amikor Dóri belinkelte a blogjára az öltözőmet, azt írtam neki, hogy cserébe majd ő számol be a hiphopról. Hát csak a zenét tette fel, de az stimmel is. Mondjuk azóta új koreográfiát kezdtünk, úgyhogy várom, hogy Dóri frissítsen.

Kórus: Egy a sok egyetemi közül. Első félévben klasszikus, másodikban népszerű. Nagy a pörgés, voltunk operában, vacsizni, lesz koncertek garmada, és mi fogjuk énekelni a kanadai himnuszt az egyetemi női hokicsapat meccsén. A próbák kicsit furák, bár nem tudom milyennek kéne lenniük, mert még sosem jártam kórusba. De abban majdnem biztos vagyok, hogy a jövő heti nagy templomi koncertünkre még nagyjából sem fogjuk megtanulni a darabokat. Majd a Marci beszámol, mint közönség.

Mindkét helyen 19 év az átlagéletkor. Amikor azt kérdezik, hogy mit tanulok, zavartan mondom, hogy sajnos már nem, de végülis örülnöm kéne, hogy még egyáltalán megkérdezik.

9 megjegyzés:

fadorcsi írta...

na jo , megszolitva erzem magam :)
kicsit amator ugyan a felvetel, de igy nyomjuk mi is, kb...
http://www.youtube.com/watch?v=R7uEJqMKZOY

írta...

Köszi! Ezek szerint szétágazott a két hiphoptanfolyam, mert nekünk már új zenénk van (a nevét nem tudom, úgyhogy tőlem ne várjatok videót).

fadorcsi írta...

én is a tanártól kérdeztem meg a szám címét, h aztán rákereshessek a youtube-on :)

do írta...

sziasztok lányok! :)
végre kiderült ki is az a titokzatos fadorcsi :)
hát ti egy totáliskontinentális hipphoppplánc tagjai vagytok?

írta...

Ennel tobb: egy totaliskontinentalis elmeny tagjai vagyunk! Csak en lemaradasban vagyok beszamoloilag, uh. pl a Halloweenrol is ket hettel kesobb fogok tudositani, mint a Dori.

fadorcsi írta...

és ki a titokzatos do vajon?
(olyan halloween felvonuláson voltam, érdemes megnézni a képeim:)

írta...

Ezennel bemutatom egymásnak a Szent István park 24 és 25 két Dóri nevű lakóját.

fadorcsi írta...

23 de mindegy :)
hello Dori. meg mindig nincs babunk :(

do írta...

sziasztok!
akkor veletek van a fotelka? dejo :)
ott arrafele nem divat a bab? vagy csak meg nem jutottatok el erte?