.

2007. november 27., kedd

Itt a tél :) :(

Magyarországon már javában tombolt a tél, amikor a zord Kanadában még ősz volt:

Így történhetett, hogy a Télapó Felvonulásról (Santa Claus Parade) hiányoztak a télapók, rénszarvasok és hóemberek:

Zárójelben, a tömeg ekkora volt:

én kettőnk életének kockáztatásával erre a falra másztam fel:

Aztán pár nappal később reggel kinéztem az ablakon, és ezt láttam:

Persze szép a tél, de mivel Ubullal nem biciklizem hóban, ezért teljesen mozgáskorlátozottnak érzem magam, kivéve, amikor málhás lónak (vásárlaskor). Nálam csak a Marci a nagyobb lúzer, mert ő sétálás, metrózás, és sokkaltöbb cipelés közben néha még egy biciklit is tol.

ui: A következő képet a Margitszigeti hófocisoknak küldöm (sajnos a frissen töltött elemeim megint cserben hagytak, így nem tudtam zoomolni):

1 megjegyzés:

Gábor írta...

nálunk nem is tombol a tél annyira mert a városban elolvad az egész és csak a város szélén marad egy kicsi...
Viszont a szél nagyon fúj