.

2007. november 30., péntek

Suli

Tegnap suliban voltam: egesz nap matekorakat neztem egy kozepiskolaban. Azon kivul hogy 6-kor keltem nagyon vicces volt, az egyik oran fel orat beszelgettem a gyerekekkel, es az iskolaujsag is meginterjuvolt.

Mult heten tanitottam is (vegre!). Leendo egyetemistaknak, Lajos fele valos szamok konferenciaja.

A legviccesebb megis diaknak volt lenni. Egy nvivo nevu szoftverrol tanultunk, aminek a segitsegevel kvalitativ elemzeseket lehet csinalni, bizony. (Most ez a meno, a statisztikak kora lejart.) Amikor leultunk a gepekhez meg komoly fiatal kutatoknak ereztuk magunkat, de amikor a velunk egyidos eloado kozolte, hogy emailezni tilos es egyebkent is figyeljunk oda, a mellettem ulo sraccal egymasra neztunk, es vegigrosszalkodtuk az egesz orat.

Nincsenek megjegyzések: