.

2007. december 13., csütörtök

Hétvége a londoni Hiltonban

A bizonyíték:

A Temze:






















És a csalás:

London, Ontario egyébként Kanada egyik leguncsibb városa, a Covent Garden marketen kívül az egyetlen jó hely az egyetem:

Szóval nagyon antimázlista vagyok, hogy ezt a konferenciát idén épp itt rendezték, és nem Vancouverben vagy Montrealban. Amúgy jó volt, azt szeretem a konferenciákban, hogy olyan, mint anno a táborok voltak: egy este alatt közelebb lehet kerülni emberekhez, mint máskor egy év alatt.

7 megjegyzés:

Gábor írta...

de ebben mi a csalás???? nem értm de lehet csak én vagyok ennyire hülye

írta...

Hat hogy kivagtam a nevkartyarol az Ontariot (es itt jon az angolora: Ontario egy kanadai allam).

írta...

Amugy el is felejtettem meselni, hogy:

A konferencian a matek tanitas szekciot Matematikai kepzeletnek hivtak, csucspontja a Kalkulus: a Musical c. eloadas volt. Ezt egy fiatal par adja elo, es akkora sikeruk van, hogy felmondtak a lakasukat es egy eve folyamatosan Eszak-Amerikaban turneznak. Mondanom sem kell, hogy bealltam szereplonek.

Mas: volt egy Iva nevu bolgar lany, akirol kiderult, hogy 4 evet elt Mo-on, es hova jart suliba? Az also Dianaba.

Gábor írta...

Lehet hogy tanulatlan avgyok de mi az also Diana vagy Alsó Diána vagy micsoda?? mert nem tudom :(

írta...

Az also Diana az az altalanos iskola ahova 8 evig jartam.

Vera írta...

Felvetel a musical-szereplesrol? Beszamolo? Valamii? :)

írta...

Felvették, de nekem nincs meg. Helyette, itt egy fénykép, ahol a TROUGH-ot tartó ember helyébe engem tegyél.

Az volt a feladatom, hogy amikor azt mondták, hogy TROUGH (völgy, vagyis minumum), akkor nagyon gyorsan fel kellett emelnem a és le kellett engednem a táblát. Ha meghallgatod a zenét, kiderül, hogy ez nem is olyan könnyű.