.

2008. január 15., kedd

Névszavazás

1. Véleménynyilvánító névszavazást tartunk a következő kérdésről:

Mire kereszteljük át Ublát? Jelölj meg max három nevet sorrendben az alábbiak közül:

Elekes ...

Léda
Léna
Lilla
Luca
Sára
Zita

2. Ügydöntő névszavazást tartunk a következő kérdésről:

Melyik női név kapja az Arany Málnát?

Fillisz
Illangó
Kandida
Kozett
Orália
Pompónia

ui: Marcinak a gmail első hirdetésként azt adja, hogy "Unique baby girl names". Ez azért ügyes, mert nem levelezett nevekről, angolul babáról pedig egyáltalán nem. Megnéztem, hogy én mit kapok: csupa szakmai...

18 megjegyzés:

fadorcsi írta...

1. Luca
2. Sára
3. Zita
(sztem:)

fadorcsi írta...

de talán jobb, ha ti döntitek el, nem? Túl demokratikus ez nekem :)

írta...

Azért nem ügydöntő csak véleménynyilvánító

Víziló írta...

1) Léna
2) Luca
3) ...

a Málnát Kozettnek adnám, de nem értem, hová lett az "l" betű.

Névtelen írta...

E-le-kes Vi-o-la
ti-ti-ti ha-ha-ha

Kini írta...

Most már nekem is kommenteznem kell, úgy érzem.

1. Luca
2. Léna
3. Sára

Hát tessék. Aztán majd jól megsértődünk, ha nem így hívjátok... ;)

ung írta...

1. Lilla
2. Sara
3. Luca

Vera írta...

1. Sára
2. Léna





Elekes Málna? :)))
Oralia amugy regi kedvencunk, egy szavazat

Vera írta...

Es a maradekbol meg a Zita

Vera írta...

Alex:

1. Sára

Piroska írta...

1. Lilla
2. Lilla
3. Lilla

(Egyébként úgy nevezitek, ahogy nektek tetszik. Indoklást azért adok a szvazatomra:
a)kicsit zavarónak tartanám a Lucát, mert már van ilyen a családban
b)a Zitát nehéz kimondani az Elekessel együtt.
c)a Sárát is fura együtt mondnai az Elekessel

A többi név pedig nekem nem tetszik, de ha nektek igen, az egész más.
Megint más, hogy a kislány hogy érzi magát majd pl. Lédaként !!??!!
Mindenesetre én nem szerettem a nevemet sokáig, és talán most sem szeretem. Ezért jobb, ha két neve van a gyereknek, mert akkor az egyiket csak fogja ő is kedvelni. Mint pl Szász Benedek Bence vagy Aczél Magdolna Katalin ...
cupp

gy. írta...

1. Sara
2. Sara
3. Lena

Az irodalomtorteneti neveket
(Leda -Ady, Lilla - Csokonai)
nem partolom; a Luca nem tetszik
:(

Barnus írta...

2006-os női utónév statisztikák.

Barnus írta...

1. Lilla, Sára
3. Léna, Léda
5. Luca, Zita

Dézsmapocak írta...

1. Lilla
2. Zita
3. Sára

Névtelen írta...

UBLA,
csak mert mar ugy megszoktam :-)

Stella írta...

én tapasztalatból beszélek, és tényleg nem egyszerű kimondani az Elekes-t utána egy következő S-sel.
bár szép név a Sára, és már engem se zavar hogy S-S.
de nálam a nyerő a Léna, annyira szép csengése van egybe kimondva.
Elekes Léna:)
tetszik, de igazából mindegyik név tetszik.

Stella

írta...

Köszönjük a sok szavazatot!

uui: Kiderült, hogy a Marci azért kapta a baby girl names-es hirdetést, mert a postaládájában ült egy levél N. Bálinttól "it's a girl" subjecttel.