.

2008. február 15., péntek

Sztriptíz


És az arca:


Marci el van olvadva, hogy milyen szép. Szerintem is gyönyörű, de én a képen nem látom. Üzeni, hogy azt viszont én állapítottam meg, hogy Elekes szája van.

Amúgy a képek egy hónaposak, már mind a ketten sokkal nagyobbak vagyunk. Akkor asszem épp Lilla volt, azóta volt volt Sára, Léna és Luca. Próbálgatunk.

Szerintem ez a terhesség legjobb időszaka (bár még nem vagyok szakértő ezen a téren) . Teljesen fitt vagyok, viszont ha bármi bajom van L/S kapálózik egy kicsit, és már mosolygok is.

Marci szerint nem annyira világos, hogy mi van a harmadik képen, úgyhogy ez most találós kérdés.

11 megjegyzés:

gy. írta...

Szerintem is gyonyoru a
4. kepen. A 3. kepre nincs tippem; nagyon kivancsi vagyok.

Piroska írta...

hajaj, én is rögtön kiszúrtam, hogy nincs összhangban a pocakméret és a babaméret... de nagyon szép a pocak!

Piroska írta...

mintha egy talpacskát látnék a 3ik képen

Piroska írta...

mármint a köldökzsinór mögött vélem látni a talpacskát

Névtelen írta...

nagyon szép a pocak is és a baba is. kérünk frissebb képet is a pociról.
elekes száj:)
tényleg!

Névtelen írta...

Hopp, mintha épp egy metrikus Finsler-konnexiót definiálna épp, készül az első (anyával közös) cikk, persze szigorúan a köldökzsinór árnyékában. Szépek vagytok!

írta...

Mintha talpacska is lenne, de mi a lenyeg?

Az osszes kep egy honapos, szoval elvileg osszhangban kene lenniuk, de a baba mindig nagyobbnak tunik, mint a pocak.

Emese írta...

Nem tudom a megfejtést, de jó látni meg olvasni!
puszik :)

írta...

Najó, segítek: olvassátok el mégegyszer a címet!

Névtelen írta...

Ez a 3. kép talán a bizonyíték arra, hogy a baba lány?
Zs.

írta...

Igenigen!