.

2008. március 31., hétfő

A hét eseményei

Hááát a dátumok miatt nem tudjuk letagadni, hogy kicsit lassan lett kész a bejegyzés, és a cím közben elavult, mindenesetre:

Március 15-i tüntetés
Hozzátok haza a csapatokat Afganisztánból!

Vendégeink
Sicc és Jancsi

többnyire egyedül járták a várost, mert mindkettőnknek határideje volt. Azért a CN toronyba együtt mentünk fel, kihasználva, hogy még pár hétig a világ legmagasabb építménye.

A hét legszerencsétlenebb eseménye pedig az volt, amikor Jancsinak ledobtam az ittfelejtett fehérneműs zacsiját az erkélyről. Hát nem nekiütközött a villanyvezetéknek? (Ha esetleg nem derülne ki a gesztusokból, azok ott fent J zokniai.)
LénaSára
Láttuk pislogni és nyelvet nyújtogatni. Amúgy pedig nagyon jó kislány (azon kívül, hogy az egyik lábát folyamatosan a jobboldali bordáim között tartja), már fejjel lefelé áll, és 8-ból 8 pontot kapott. Azt pontosan nem tudjuk, hogy mire, de kicsit sajnálom, hogy máris iskolásat játszanak vele. Ja, és az ultrahangos szerint nagyon szép szája van, ez elégtétel Marcinak, akit múltkor ugyanezért a kijelentésért kinevettem.

És amit harmadszorra is megtudtunk:

8 megjegyzés:

Barna írta...

az lenne a lehjobb, ha az ultrahangon azt is megmondaná, hogy hívják, s akkor nem kellene a szülőknek töprengeni.

Vera írta...

Szerintem az ultrahangos titeket nezett, es ugy velte nem sokat kockaztat ha szep szajat josol neki. :))))))

írta...

Mindig meglepodom, hogy harom het utan posztolok, es azonnal jonnek a megjegyzesek. Ilyen szorgalmasan nezegettek, vagy van vmi ugyes technika, aki szol, ha uj bejegyzes van?

Vera írta...

Nincs technika. Marci fenykepes emailjebol ugy szamoltam most lett annyi idotok hogy levegot vegyetek, es akkor hatha itt is. Azert parszor neztem a haromhet alatt.

Barna írta...

van technika. rrreka.blogspot.com/atom.xml
ez egy feed, amit beraksz egy feed-olvasóba (nálam google reader, de a legtöbb email program is olvas feed-et).
Ha minden általad olvasott blog, hírportál, stb feed-jét berakod, akkor nem kell összevissza böngészned, hanem jönnek sorban, egy helyre a friss postok, hírek.

Névtelen írta...

és mi lett a zoknikkal?

írta...

Az egyiket kesobb Marci megtalalta a foldon, a masik vilagkoruli utra indult.

Vera írta...

Sejthettem volna hogy en elmaradott vagyok Barnushoz kepest :))))