.

2008. május 15., csütörtök

Még 10 nap (?)

Illetve bármi 0 és 24 között. Csináltunk is utsó nagypocakos képeket:
Amúgy úgy érzem, hogy Sárus viszonylag pontos lesz, nagyon tapasztalt vagyok ezügyben ugyebár. Merthogy már másfél hete finoman kopogtat josló(nem)fájások formájában, de még nagyon jól érzi magát és nem indult el lefelé. Illetve lehet, hogy csak nem szereti a kupit:


Tegnap megszereztem a házassági anyakönyvi kivonatunk friss másolatát, uh ha most megszületik, akkor már a Marci lesz az apa. Az még nem biztos, hogy M a szülésre is bejöhet, mert az ehhez szükséges apás ruhát csak holnap fogom megvenni.

Két érdekesség:
1. Ha bármi lehetetlen dolgot akarsz elintézni, csak tömd ki a pocid egy törölközővel, illetve fiúknak még két focilabdára is szükségük lesz.

2. A házassági anyakönyvünkben édesanyám születési neve Rurchányi Domokos Endre.

5 megjegyzés:

Barna írta...

Ha a Domokos miattam van benne, akkor a családban már csak Bence maradt ki az etimológiából. (Te az R betüvel képviseled magad.)

Piroska írta...

ugyan nagyon sokkolt a nevem ilyen formában történő hivatalos nyilvántartása, de ezért annyire nem, hogy ne dicsérjem meg a pocakodat! Még mindig nagyon szép! Ha siettetni akarod Sárát, akkor sok nyújtozkodással illetve hajlongással járó tevékenységbe kezdj... feltéve, hogy minden elő van készítve a bevonuláshoz :-)

írta...

Eddig is sokat hajlongtam és nyújtoztam, ma fenékre is estem, de Sárus még nem akar kijönni. Amúgy nem is bánom, mert bár nagyon türelmetlen vagyok, szeretnék még addig rendet rakni. Pedig a Marci mindig azzal nyugtat, hogy mire kijövök a kórházból, ő tipptopp rendet varázsol.

És ezúton is köszi a tegnapi pakolószerelőtakarítóbrigádnak, akiknek hála már sokkal jobb a helyzet!

írta...

És most vettem jövő hétfőre jegyet Péterfy Bori koncertre, hogy ne legyünk olyan szomorúak, ha Sára késik.

Vera írta...

Szüljél nyugodtan bármikor, majd segítünk Marcinak rendet rakni. Berci biztos tudja Sára mit hova szeretne. :)