.

2008. június 13., péntek

A péntek esti buli

Sárus életének második péntekén már a Millenárison bulizott este 10-ig. Szóval máris feladtuk a tudományos alapon fekvő nevelési elveinket, miszerint minden este fürdetés-fektetés szertartás zajlik szigorúan 10 előtt. Pedig csak az történt, hogy a késői uzsi után még azt hittem belefér egy vacsi előtti séta, így Marcival randiztunk a Millenárison,
és negyed órára beszaladtam a Mammutba soppingolni. Mire kijöttem, a kiscsaj ellentmondást nem tűrően hangoztatta, hogy farkaséhes, úh szó sem lehet hazaútról és fürdetésről, hanem vacsit akar most azonnal.

7 megjegyzés:

Anna írta...

Szia Réka!

Most találtam meg a blogotokat, és vele a hírt, hogy Sára is van. Gratulálok hozzá, igazán gyönyörű csaj! Sebtében átfutottam a blogot, mostantól követem!

Sebő Anna

Orsi írta...

Hahó! Majd meg lehetne nézni személyesen is őSáraságát? Esetleg mégegy Millenáris? :) Mondjuk nálunk az este 10 már nem játszik, mert Gergő 9 körül oltári hisztibe kezd a fáradtságtól, Bubu pedig kontrázik hozzá lelkesen... Holnap esetleg? :)

írta...

Mennyi rég nem látott ismerős! Anna: jól látom, hogy te Tel Aviv? Orsi: ok! (de holnap pont nem)

Anna írta...

Hello, igen, én Tel Avivban, és hasamban (ezt csak halkan mondom) egy Ubla-szerű lénnyel :)

Vera írta...

Jé, tényleg, már teljesen elfelejtettem hogy Sárát Ublának hívták, hátha ő nem, majd holnap kipróbálom. :)

írta...

Erre a próbára én is nagyon kiváncsi vagyok. Anna hatalmas gratula!! Most már kezdem érteni, hogy találtad meg a blogot...

Anna írta...

Köszönöm, köszönöm - de ami a blogot illeti, egyszerűen a wiwről kattintottam, mert unalmas volt, hogy sosincs új kép, aztán ámulhattam :)