.

2008. augusztus 23., szombat

Babus bevágódik a szüleinél (Marci jelenti)

A következő sztoriban az a durva, hogy már meg sem lep minket igazán.

KOPP és KOPP!

Tegnap reggel, mikor Babus lealudta a szokásos több, mint 9 óráját, és néhány "Á" kiáltással kérte a reggelijét, Réka elég álmosan támolygott át hozzá, mert a gyagya szülők most is jó későn feküdtek le. Szóval reggeli után Réka bedobált pár játékot az ágyikóba, ellátta Babust néhány jótanáccsal, és visszafeküdt aludni. Sárus jó másfél órát békében játszogatott, azután elfáradt, és kicsit nyafizni kezdett. Erre magamhoz tértem, és mikor felfogtam a helyzetet, úgy döntöttem, hogy bár nem lenne muszáj, de Babus is megérdemel egy kis kényeztetést, és nekem is van kedvem. Szóval átbotorkáltam hozzá. A következő kép fogadott:

aug. 22.
Mire átértem, elaludt...

3 megjegyzés:

Marci írta...

Ja, és persze amikor Ré letette, a feje még az ágy jobb vége felé volt.

Vera írta...

Csak azt nem értem hogy mi az hogy nem lenne muszáj? Ha telefonos segítséget kér a gyerek nyilván nem utasítja vissza az ember, nem? :)

Marci írta...

Azért nem muszáj, mert ez még nem sírás volt, csak kis nyaffanás.