.

2008. augusztus 13., szerda

Tanácsok kezdő ujjszopóknak (Marci jelenti)

Ezeket a tapasztalatokat még azon időszakban szűrtem le, amikor Sárus professzionális ujjszopóvá képezte magát. Remélem mindenkinek hasznára válik...

Szuper lenne mind a négy ponthoz képet/videót prezentálni, de sajna nincs erőm.

1. Döntsük el, melyik ujjunkat szeretnénk használni. A két kéz nagyon zavarja egymást.
2. Semmiképpen ne mutassunk fityiszt!
3. Kissé lazuljunk el, különben erősen ökölbe szorul a kezünk.
4. Ugyanakkor legyünk valamelyest éberek, különben, ha bele is találunk a szánkba, nem kezdjük időben elég lelkesen szívni. (Az ugye megvan, hogy a kissé öntudatlanul mozgatott kéz alapból kirántaná az ujjat, ha nem lenne elég erős a vákuum?)

Sosem gondoltam, hogy ez ilyen iszonyat bonya!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Marci, nem voltál te titokban Tejfölbanda-tag? :) Ezek a pontok éppen úgy hangzanak, mint a pályaválasztási tanácsadó, amit a banda egyes tagjaitól (Eörsiék) kaptam születésnapomra, ha jól emlékszem, '89-ben.
(Még megvan :))

SAnna

Marci írta...

Nem, sajnos nem voltam tag (de sokat hallottam róla). Te ezek szerint igen? És ki még? Marci

Névtelen írta...

Tejföl: ha sokat hallottál róla, akkor az, gondolom, a fent említettektől lehetett, náluk pedig nehéz autentikusabb forrást találni :)

SAnna