.

2008. október 24., péntek

Alma, alma

Nyamm, ez fincsi volt!
video
szept. 27.
Najó, az almát én ettem meg, de a Babóc is imádja, egyelőre még csak nyalogatni. Amikor először adtam neki, olyan izgalomba jött, mint még soha semmilyen játéktól. Fontolóra is vettem, hogy nem várom meg a féléves kort a kajákkal, de...

Amikor a négy hónapos oltásnál azt mondta a doktor néni, hogy csak 150 grammot hízott egy hónap alatt, és kezdjek neki almát adni, azt nem tartottam olyan viccesnek. Az almát halasztottam, de elkezdtem két mellből szoptatni: a Babóc az első után ugyanúgy bealudt vagy vigyorgott, mint eddig, de a másikból evett még ugyanannyit. És a következő héten hízott 260 grammot. Amúgy az éhezős időszak élete legboldogabb hetei közé tartozott, mivel nem volt fölös kaja, szinte alig bukott, és ezért reggeltől estig csak nevetett.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

....és akkor most meddig lesz megfosztva az alma örömétől Babus?

írta...

Meglátjuk...

BBmamaja írta...

Hahó,
Ez vicces, hogy adjál almát, abban úgyis annyi sok kalória van, nem?
Viszont a dupla szopi jó megoldás lehet. Azért az elgondolkodtató, hogy nem bukott olyan sokat, míg kevesebbet evett. Lehet, hogy nem is kell neki olyan sokat hízni mindig?
Csak ügyesen!
Zs.