.

2008. október 17., péntek

Az a fránya sapka

Még terhes voltam, amikor Nórával sétálni vittük Áront, és Nóra mondta, hogy sapkát is viszünk a nénik ellen. Azt is elmesélte, hogy a sapka bérlet helyett is jó: Gaetannal már kétszer is megtörtént, hogy jegy nélkül metrózott Áronnal, és az ellenőr csak annyit mondott, hogy "Sapka?", Gaetan bemutatta a sapkát, mire az ellenőr elégedetten ment tovább.

Azóta olyannal is találkoztam, aki az egyszerűség kedvéért ráadja a babájára a sapkát a nénik ellen, én inkább kitartóan magyarázom, hogy nem, ilyen melegben nem kell sapka. Ma reggel viszont, amikor kinéztem az ablakon, rögtön pulcsit adtam Sárusra, az ajtón kilépve pedig azt mondtam, hogy "Juj, de hideg van, mindjárt felvesszük a sapkádat", és miután beraktam a babakocsiba, jól be is takartam. Még három lépést sem tettem az utcán, amikor egy szembejövő néni majdnem szívrohamot kapott, hogy "Sapka nélkül ilyen hidegben?" Én pedig kénytelen voltam azt válaszolni, hogy "Nahát, elfelejtettem, köszönöm, hogy szólt".

Nincsenek megjegyzések: