.

2008. október 16., csütörtök

Ő nem volt mindiiig???

Ma könyvtári CD-ket másoltam be a gépbe (vajon az Artisjus olvas minket?), és bevillant egy jelenet, amikor Torontóban csináltam ugyanezt. Úgy rémlett, hogy akkor is ott sertepertélt körülöttem a Babus, csak aztán naptárilag kikövetkeztettem, hogy nem is.

Egyébként amit igazán nehezen tudok elképzelni az az, hogy 5 hónapja még 1000 helyre tudtam elmenni egy nap anélkül, hogy közben szoptatási állomásokat kellett volna beiktatni. (És hogy fél év múlva ezt ismét meg fogom tudni tenni. Egyébként éjszaka már most is menne, tervezgetem is, hogy egyszer fektetés után nekivágok az éjszakának...)

2 megjegyzés:

BBmamaja írta...

Ez nagyon jópofa! Bár igazából már Torontóban is ott sertepertélt, csak kicsit más helyzetben. :)
Amúgy szerintem pár hónap múlva már nem szopis megállókat kell beiktatni, hanem azon gondolkodni, hogy az adott helyen hogy fogod tudni szórakoztatni, és merre tud majd szaladgálni.

És igen, hajrá, neki az éjszakának!
Zs.

írta...

Igen, persze, sokkal bonyolultabb lesz vele az élet, de néha viszont otthon fogom hagyni :)