.

2008. november 12., szerda

A mama nekivág az éjszakának

Mi a különbség a mama és egy huszonéves között, amikor szombat este zuhogó esőben biciklivel nekivág az éjszakának? Az, hogy a mama visz magával száraz zoknit, ezért száraz lábbal, ámde caipirinha nélkül ropja a szambát. És főleg az, hogy én nemhogy huszonéves koromban, de a szülés előtti napon sem gondoltam volna, hogy bár hónapok óta legalább 11 órás szünetet ad nekem a Babus éjszakánként, csak most szánom rá magam erre a lépésre (másnap jelenésem van a Babusnál, nem lehetek kialvatlan, és amúgy sem olyan fontos az a bulizás...). Ha már nekivágtam, akkor viszont alaposan, úgyhogy a Brazil est után Saresszal még egy ismeretlen eredetű házibuliba is elmentünk, és másnap, ahogy kell - egy reggeli szoptatást beiktatva - délig aludtam.

Nincsenek megjegyzések: