.

2009. február 17., kedd

Zöldség kontra gyümölcs

Sárus a gyümölcsöt szereti, a zöldséget nem, illetve csak a sütőtököt. Ezt teljesen megértem, mert a gyümölcs önmagában is finom, nem is beszélve a fincsi koktélokról, gyümölcsösrizsről, gesztenyésalmáról. A főzővízzel összeturmixolt natúr zöldségek viszont tényleg rossz ízűek, ezért nem meglepő, ha csak almalével keverve hajlandó egy kicsit enni belőlük.

Ezt történt ma:
Főztem brokkolit, párolóedényben, hogy megmaradjon az íze, és tettem hozzá egy kis petrezselymet, egész jó lett. Plusz fejtem hozzá tejet, ez részemről nagy kegy. Sárus: Fujjj!!! Ekkor elővettem a tegnapi gyümölcs maradékát. Sárus: Nyammm! Elkezdtem felváltva etetni a két kajával, és egy idő után disztingválni kezdett: ha brokkoli közeledett, elfordította a fejét, ha gyümölcs, hatalmas szájtátás. Ilyen okos már a kislányom!

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Ami nálunk bevált anno: zöldség+krumpli+csirkehusi+tejföl. Ez tud nagyon finom is lenni. Dománál ez soha nem volt elég sok. (Hangával nem dicsekednék ennyire...) A sütötök tényleg szuper, s a főzelékbe lehet reszelt almát vagy banánt is tenni.