.

2009. március 5., csütörtök

Mi volt a Mama mellében?

Az orvos szerint tojás, bár szerintem formára, méretre és tapintásra is inkább egy hokikoronghoz hasonlított. A fontos kérdés persze az volt, hogy mi van a duzzanat belsejében. A papírforma szerint csak tej egy eldugult tejcsatorna miatt, amit masszírozással, zuhanyozással, szoptatással és fejéssel lehet onnan kimozdítani. De olyan nagy volt, és a masszírozásra annyira nem reagált, hogy a nőgyógyász átküldött a sebészetre, hogy ultrahangozzák meg, hátha víz van benne, és le kell szívni. A sebész átküldött a Kútvölgyiből a Jánosba, a Jánosból pedig hazaküldtek, hogy jöjjek vissza másnap reggel. Féltem, hogy másnap reggelre focilabda nő a mellemben, de a város összes orvosa nagy egyetértésben szajkózta, hogy egy mammográfiás UH sosem sürgős. Szerencsére nem nőtt focilabda, sőt másnap reggel egyszercsak mégis sikerült kimasszírozni cuccost. Így az ultrahangon már csak sok kis tejcsomó látszott, és az orvost is lebeszéltem a biztosamibiztos antibiotikumról. Két nap folyamatos maszírozás és fejés után pedig már majdnem egyformák a melleim, és már alig fáj.

2 megjegyzés:

BBmamaja írta...

Aúúúú, jajajaj, ez nagyon fájhatott! Tök jó, hogy nem volt begyulladva (vagy igen? láz?), fú, és még jobb, hogy már vége!
Nekem is volt, többször is, de nem ilyen nagy, viszont nagyon fájt és csak jó pár nap alatt múlt el. A szopi volt a legjobb segítség.
Zs.

írta...

Szerencsére nem gyulladt be, és már szinte túl is vagyok rajta.