.

2009. június 23., kedd

Fényképek

Mostanában fényképetlen a blog. Csak halasztgatok: majd ha lenyelvvizsgáztam, majd ha utolértem magam, majd ha lent leszünk a Balcsin. De mire oda jutottunk volna, elromlott a számítógépünk, uh a fényképeink egy része most egy elérhetetlen vincseszteren van, reméljük épségben. Kármentésül gyorsan fizettem egy rakat pénzt a google-nak és feltöltöttem az összes meglevő képet ide (a szemfülesek ma hajnaltól délelőttig egy baba-mama fürdős videot is elcsíphettek...). Ez egy fényképraktár, azaz meg se próbáld végignézni, csak egy kis biztatás, hogy lesz miből blogolni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rakat penzt?? Hulyeskedsz? Egyebkent siman vegig lehet nezni, miert is ne? (A videokat most hanyagoltam, ugy persze mar nehezebb.)

(Mikor juttok mar el a szuletesnapig?)

Udv,
SA

Névtelen írta...

A 204es video most is baba-mama pancsolás, ha esetleg le akarod venni.

írta...

uuupsz, szóljon, aki lát még vmi cikit... eredetileg magunknak válogattam.

írta...

és a szülinapi fotók a rendszergazdánál, reméljük.

Igen, úgy döntöttem, hogy nem írogatok DVD-kre és nem nyitok 10 accountot, hanem tejelek évi 24 dollárt a guglinak.