.

2009. június 15., hétfő

Olvasószámlálás

Mindig újabb és újabb meglepetések érnek minket, ezért úgy határoztunk, hogy a végére járunk, kik is olvassák a blogot. Amikor ezt a bejegyzést olvasod, lécci tedd meg az alábbi három dolog valamelyikét:
  • Kattints a jobb oldalon a Rendszeres olvasásra, és válaszd a nyilvános követést (a privát követésről mi sem fogunk tudni). Ezentúl a te fényképed is meg fog jelenni a többi között, mi pedig nagyon fogunk örülni, hogy mennyi rendszeres olvasónk van.
  • Írj egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez
  • Írj egy emilt nekünk
Köszönjük szépen!

12 megjegyzés:

Barna írta...

azt írom, ami a captcha: traphoa

Tamás írta...

Én olvasom a blogot, de mivel kép nélkül hülyén néznék ki a rendszeres olvasók listáján, ezért oda még nem rakom be magam.

Tamás

Zsuzska írta...

Ha az a kérdés, ki olvas Svájcból, jelentem én. De nem szeretek feliratkozni. Bocs.
Sárus nagyon édes! :)

Matolcsi írta...

Én, Matolcsi Nóri, gyakran követelem "Sári babát" esti mesének.

Anna írta...

Sziasztok, nincs fényképem :)

SA

Krisz írta...

+1

julo írta...

meg en

Kini írta...

Plusz egy svajci versenyzo, de mindjart fel is iratkozom :)

Lilla írta...

Elmondhatjátok, hogy lutoni olvasóitok is vannak.

Peter írta...

mint anonymous

Rita írta...

én is, amikor a babák engedik!

Horváth Vilma írta...

Cica nagyi Texasból, Barnus és Bori apai nagymamája.