.

2010. április 24., szombat

Szerelés (Marci jelenti)

Sárus új ágyának összeszerelési útmutatója úgy kezdődött, hogy két emberre van szükség. Szerencsére pont ketten voltunk itthon. Sárus és én. Ezen jót mosolyogtam, de a keret összeállításánál tényleg tök jól jött! Amikor már betettem a lábrészbe a két hosszú oldaldeszkát (felállítva), megkértem Sárust, hogy tartsa fejrészt, és valahogy beledokkoltam a két oldaldeszkát. Oké, nyilván meg lehetett volna oldani valami falhoz támasztással is, de így tényleg könnyebb volt! Vicces.

Amúgy szuper ügyesen szétválogatta a kis és nagy fatipliket, és bedugdosta őket a lyukakba. Aztán csavarokat is válogatott, helyükre dugdosta őket, beleillesztette az imbuszkulcsot, és párat be is csavart. A rácsoságy szétszedéséhez pedig már akkus csavarhúzót használt, mondjuk azt már erős felügyelet alatt.

Mikor Réka hazajött, és ezeket elmeséltük neki, rögtön kitalálta, hogy Sárus csavarozzon egy csavart ki és vissza, és vegyük fel videóra. Az ilyen csalások hamar elnyerik méltó büntetésüket; Sárus azonnal feltekerte Réka nadrágszárát akkus csavarhúzóval...

Ré kiegészít
Tegnap a kerékcserében segített: egyedül csavarozta ki kézzel a nagy csavarokat!

2 megjegyzés:

bbbmamaja írta...

Azért két éve még nem gondoltad volna, hogy komoly segítséged lesz a bútorszerelésben?! :) IKEA ágy amúgy?

írta...

Igen, a szokásos állatos, csak az a baj, hogy a kedvenc kékemet kivonták a forgalomból, de ez is jó, nyers kutyáscicás. Remélem, elég részletes a válasz :)