.

2010. szeptember 14., kedd

Napi Sárus - Marcinak

S: A Papa még sokáig nem jön meg.
R: Négyet kell aludni (számolom az ujjaimon) egy, kettő, három, négy.
S: (kinyitja az ötödik ujjait is) és ennél már a Papával alszom.
(Gondolom ismerős, mert én ilyet nem mutattam neki...)

Hazafele kiszúr egy elgurult dísztárcsát. Elmagyarázom, hogy mi az, és onnantól minden dísztárcsát megnézünk. S hiba nélkül állapítja meg a márkákat (vagy hogy nincs jelvény, elveszett a dísztárcsa), még a Fordot is, pedig ez ezüstben nem triviális szerintem!

Papával beszél a játéktelefonon: Hol vagy Papa? Delfinországban?

2 megjegyzés:

Marci írta...

Csak jelzem, hogy ez az utolso kerdes vitathatatlanul a vilagtortenelem egyik legviccesebb mondata.

írta...

És még sokáig ragaszkodott a Delfinországhoz, pedig én egyszer sem mondtam utána...