.

2010. október 13., szerda

Tigrisek és Oroszlánok

S (esti puszi közben): majd jönnek a tigrisek és oroszlánok, és megeszik a FeketeMacit.
R: A Herman Ottó úton nincsenek tigrisek és oroszlánok, csak az állatkertben meg a cirkuszban, és ott ketrecben vannak, ahonnan nem tudnak kijönni.
S: De lehet, hogy a nénik, akik vigyáznak rájuk idehozzák őket és kiengedik a ketrecből, és akkor a tigrisek és oroszlánok felhúzzák a redőnyt, bejönnek az ablakon, és megeszik a FeketeMacit...

Új korszakba léptünk :(((

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Néha teljesen irreális dolgok segítenek, én egy csontváztól féltem annak idején,aki a kulcslyukon is be tudott jönni, amíg Apu azt nem mondta, nosza, jöjjön, Mackó iszonyú boldog lesz, ilyen jó vacsorája is régen volt. :)

V.

bbbmamaja írta...

Jajj, igen. Es a felelem tenyleg nem kell, hogy realis legyen, sot. Lehet, hogy Ubul2 is elohozott benne valamit, de valoszinu csak egy korjelenseg. A jo hir az, hogy elmulik, nalunk pl. most tok nyugi van ejszaka. Es az is jo, hogy kimondja, az mar felig megoldas.
Puszik,
Zs.

Piroska írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Piroska írta...

Szerintem V. története telitalálat!
Én is azt olvastam nemrég, hogy ki kell találni olyan meséket, amikben Sárus, pontosabban ebben a konkrét esetben a Fekete Maci győz. És nagyon fontos, hogy ne a szülő,nagyszülő, stb vállaljon direkt szerepet, bármilyen csábító is számára, hanem adjon önbizalmat a gyereknek. A Kisvakond sorozatban van egy mese a fájós fogú oroszlánról. Tehát konkrétan azt is mondhatjátok, hogy ti ne gondoljátok, hogy idejön(nek), de ha igen, akkor biztos csak azért, mert fáj az oroszlán (tigris) foga, és csak azért jön, hogy FM kihúzza, és utána majd egy jót játszanak együtt :-)

Rozsa írta...

Marci,
te ugyanezt csináltad, egy állatkerti nap után közölted, hogy félsz, hogy jön a medve. Mondtam, hogy nem tud felszállni a villamosra, legyintettél, hogy felült a kígyó hátára, és berepül a kulcslyukon. Az nyugtatott meg, hogy volt egy nagy fekete kutyád, azt ültettem a gyerekszoba ajtajába, ezzel teljesen beérted.
Vera történetét most hallom először, nagyon hasonlít ehhez.