.

2010. december 3., péntek

Az ifjú költő első szárnypróbálgatásai (Marci jelenti)

Varró Daninak van egy Badar állathatározó című verse, íme egy példa-versszak:

Szép állat a hódpatkány,
üldögél az útpadkán.
útpadkán elpatkol,
szép állat a hódpatkány.

Szóval egyetlen rím kell egy versszakhoz, így én is szoktam Sárust ilyenekkel szórakoztatni. Épp próbáltam az ágyába terelni, és a Feketemaci álmosságával szerettem volna hatni rá, így azzal próbálkoztam, hogy

Szép állat a medve,
aludni van kedve...

amikor előállt a következővel:

Szép állat a maci,
minden este alszik.

Szuper!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:):):):):)
De kis édes-okos:)
karácsonyozást mikorra terveztek? Ha Veráék jönnek?
puszi
Stella

Névtelen írta...

Hugi, szerintem te vagy a legnehezebb eset, azt mondd, TE mikor tudsz Pestre jönni! :)

bbbmamaja írta...

Nalunk tovabbra is nagyon meno a krokodilos strofa! :)

Névtelen írta...

Naná, a krokodilos a legizgibb :)