.

2011. április 21., csütörtök

Bigsista!

Én nagyon szeretem a testvéremet! Őt szeretem a legjobban.

Szeretgeti, szórakoztatja, érdeklődik, figyelmeztet, nyugtatgatja (édeskésen a másik szobából, ahogy kell): Lénu baba, pillanat, mindjárt jön a Réka...

Egyedül levetkőzteti.

Nemrég még szétröhögtem az agyam, h S felajánlotta, ő a ház előtt vigyáz a babakocsira, amíg én visszaszaladok a lakásba. Ma már minden felszaladok / beszaladok helyzetben az az első gondolatom, h addig S vigyáz Lénura. Jójó, még néhány év.

S: Mit csinál ez a Lénu?
R: Szerintem próbál elaludni. Óvatosan nézd meg, nyitva van a szeme?
S: Igen.
R: És nyugodtan fekszik, vagy kapálózik?
S: Nézelődik.
Ezt már én is megnézem. Lénu édesdeden alszik. Megvicceltek :)
Na de mi van a pólójára írva?
2011. ápr. 19.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

persze _engem_ ezek a képek teljesen levesznek a lábamról, de ez nem meglepő :)

V