.

2011. április 21., csütörtök

Féltékenység

Sárusnak nem könnyű, de egész jól bírja. Issúk:

Bújás

Antibújósból hiperbújós.

Figyelemigény
Réka te pelenkázz, játssz velem, velem foglalkozz. Angyalarccal: "Nem kéne a Lénát betenni az ágyába?" vagy (miközben szoptatok) "Nem fogja a kaki kicsípni a popsim?" Hisztiserőszakosan: "Csak a Réka pelenkázhat be. Ha elmész valahova, az jó, de ha te is itt vagy, akkor azt akarom, hogy mindent te csinálj." És újabban beletörődősen: "Most senki nem tud tisztába tenni."

Becenevek

Előre paráztam, hogy mit fog szólni Sárus, amikor Lénut ugyanúgy fogom becézni, mint őt (sejtettem, hogy nem vagyok elég tudatos-kreatív ahhoz, hogy változtassak), de közben úgy éreztem, hogy ez piti kérdés. Hát nem.

Első néhány alkalommal, amikor Lénát becéztem, visszakérdezett: "Mit mondtál?" Aztán amikor megtárgyaltuk, hogy mi a helyzet, indítványozta, hogy akkor ő ezentúl legyen nagymanó és nagycsillagmanó kismanó és kiscsillagmanó helyett. (Nem tökéletes megoldás h pont ő kapjon új nevet ugyebár.)

Vagy:
R (Snak): Zsiványka ...
S: Én nem vagyok zsiványka, a Léna a zsiványka.
R: Mikor mondtam a Lénának, hogy zsiványka?
S: Tegnap, hogy "Zsiványka, lerúgtad a takarót!"
R: ...
S: Csak nekem mond, hogy zsiványka!
R: Akkor a Lénának mit mondjak?
S: Hogy "Ne rúgd le a takarót!"

Amúgy ezen a témán túl vagyunk, mindkét gyerekem kiscsillagmanó, bár S néha nagycsillagmanó, és ezzel mindenki boldog.

Dac
Hiszti, verekedés, direktrosszalkodás volt eddig is, de azért most egy kicsit rosszabb.
S megskalpol egy babát.
R: Ezt miért csináltad?
nincs válasz
R: Mérges voltál?
S: Nem.
R: Rossz kedved volt?
S: Igen.
R: Miért?
S: Mert azt akartam, hogy te gyere velem a játszótérre.

Viszont
Lénával még sosem volt ellenséges, sőtsőtsőt... (olvass tovább, vagyis előre)

Marci kiegészít:
Muszáj hozzáfűznöm, hogy a "Csak a Papa csinálhatja!" és a "Papát szeretem a legjobban!" is megjelent. Oké, hogy ez elvileg nem örömteli, de azért örülhetek, nem?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Alex tíz percig röhögött a nem fogja-e a kaki kicsípni a popsim kérdésen és teljesen odavolt hogy S. milyen okosan csavarja. :)))

V.

Anna írta...

Amikor egy-gyerekesből kétgyerekes anya lesz valaki, egy pillanat alatt jön a belátás: a 'csillagmanók', 'drága kincsek', stb. halmazában minden elem maximális (ha egyáltalán...), jól van ez igy.
A testvérféltékenység más káposzta. Ahhoz max. empátiával állhat hozzá, aki volt bigsista.