.

2012. március 13., kedd

Öt tűzoltóautó

  • Jól vagyunk.
  • Öt tűzoltóautó jött ki eloltani a fürdőszobánkat. A Berci irigykedhet.
  • Rejtély, hogy mi okozta a tüzet, az egyetlen jelölt egy hajszárító, amit órákkal azelőtt használtam, és utána könnyelműen, hűtés nélkül betettem a szekrénybe.
  • Sárus annyira pánikba esett, hogy miközben a szomszédoknak kaputelefonálgattam, egyedül elkezdett lerohanni a lépcsőn, miközben kiabált, hogy azonnal menjünk ki a házból.
  • A Marciról kiderült, hogy csak akkor parázik, ha a gyerekei nembio répát kapnak, de a tűzzel puszta kézzel száll szembe. A tűzoltók megdicsérték, én nem.
  • Én végig szuperszerencsésnek éreztem magam, hogy senkinek semmi baja (az persze fel sem merült bennem, hogy miközben mi csajok az utcán várunk, a Marci bent az életét kockáztatja azótasemértem miért.)
  • A telefonjaink nem működtek illetve nem voltak meg, a szomszéd az autóját szerelte és szart ránk, az utca teljesen kihalt volt, a két gyerekkel jártam házról házra, míg végre találtam valakit, aki kihívta a tűzoltókat.Link
  • Jelenleg pályaszállásunk van Wagrainban, de szombattól kiadó lakást keresünk, ha tudsz valamit, lécci szólj. Ha a meseerdőben lennénk, a következőket kívánnánk (de azért hajlandóak vagyunk leszállni a realitások mezejére): két szoba (családi háló + nappali), ovi megközelíthető legyen (itt van: Barsi utca, második kerület belső része), egy-két hónapra kéne, és persze nem drágán.
  • A betörőjelölteket tájékoztatjuk, hogy a lakásban található legnagyobb érték egy nemműködő ezeréves tévé.

6 megjegyzés:

Krisz írta...

huhhhhhh. orulok, h megvagytok. kiado lakasunk sajna nincs :-(

Anna írta...

fuuu... talan lenne lakas, nem kiadasra valo, hanem epp nem hasznalt, benne minden cuccal, meg kell beszelnem a csaladdal. Rozsakerttol nem messze.

Névtelen írta...

Hat, en is azt kerdeztem Marcitol rogton, h nem kapott-e ki a tuzoltoktol, de azt mondta, pont megdicsertek... igy persze miert is gondolna, hogy nem jo otlet, meg hat mit csinaljunk vele, Elekes.

V

ui: B persze irigykedne, de kiderult, hogy meghivasa van az egyik tuzoltotoktol Sarastul, keszuljetek :)

írta...

Anna, Rózsakertnél tökéletes lenne, köszi, hogy megkérdezed.

Anna írta...

Írtam a facebookon.

Kispiskóta írta...

Elég rémesen hangzik. Mi történt pontosan? Tényleg a hajszárító volt a hibás? Vagy rövidzárlat stb.?