.

2012. július 19., csütörtök

7 lopott bicikli, ami a szívemet nyomja

Összesen négy biciklimet lopták el (egyet péntek délben a Vámház körúti DM elöl tíz perc alatt, a többit garázsból). A Marci két ellopott biciklijénél is engem ért a sokk (az egyiket tőlem lopták el, illetve azt is én fedeztem fel, amikor mindkét biciklinket ellopták az Ottó garázsból). A Barnusnak pedig nyertem egy biciklit, azt is ellopták.

Amikor ma el akartam hozni az Alma utcából a biciklimet, és kiderült, hogy a garázsról levágták a lakatot, már alig estem kétségbe. Pedig asszem ő volt eddig a kedvencem, hiszen saját kézzel festettem le minden alkatrészét - a tolvajok ellen. Nem is tudom, hogy örüljek-e vagy sem, hogy éppen ezért valószínűleg nem is tudták hasznosítani.
ui: Ki látott már közelről Decathlonos biciklit, érdemes?

5 megjegyzés:

Tamás írta...

Részvétem.

Kispiskóta írta...

Ez tényleg szívfájdító. Gyászold meg és pattanj ismét nyeregbe!
Nekem 8 a szám, ebből főleg a közterületen lezárva, netán éjszakára is felelőtlenül otthagyott cangák dominálnak, de zárt garázsból, udvarból, lépcsőházból is vitték el, és két stockholmi városi kölcsönbicikli is benne van, aminek nem lett jogi-anyagi következménye. Sajna, ha használod, nehéz kikerülni. Valami atombiztos zár?
Most olvastam, hogy a frissen ellopott biciklit jó eséllyel megtalálod a hétvégi Petőfi Csarnokbeli bolhapiacon.
Sovány vigasz, egyszersmind válasz az örök "és nem félsz, hogy ellopják?" kérdésre: autókat is lopnak.

revdani írta...

Decathlonos biciklikből van amit érdemes, van amit nem. Most leárazás van, egy kinézést megér. Ja és csak Budaörs, ott van nagy választék.

írta...

kösziazösszesinfót!!

Névtelen írta...

nekünk decathlonos van és nagyon szeretjük:) puszi
s.