.

2012. július 12., csütörtök

Hippik voltunk Zaježkában

Amíg a Marci konferenciázott, mi három csaj elmentünk a Zaježkai hippifesztiválra Dóval és a Hangfürdős csapattal. Egy videó a tavalyi fesztiválról, ami akár az idei is lehetne, ha a mi képeinket is belevágnánk:

A legnagyobb hippi Sárus volt, akinek az összes ruháját otthon felejtettem, és egy idő után még az egyetlen ruhája is leszakadt róla. De nem volt semmi gond, éjszaka az én ruháimban nyomta, nappal pedig bugyiban és akrilfestékben (pedig a ruháját is megvarrtam):

A legnagyobb kihívásnak az látszott, hogy a kocsitól fel kellett gyalogolni a hegyre, de Sárus szó nélkül felsétált, és valahogy a babakocsit is feltoltukcipeltük. Amikor felértünk, kitört egy féléjszakás vihar, így első éjjel a konyhasátorban aludtunk,


ahol egyébként szuperfinom vega kajákat főztek nekünk napi háromszor.

A gyerekeknek meg se kottyant a nomád életmód, és szinte végig kisangyalok voltak. Amikor hazaértünk, lefekvéskor Sárus annyit nyafizott, hogy sátorban akar aludni, hogy majdnem behoztam neki a kocsiból egy polifómot.

Volt rengeteg kisgyerek és nagypocak, és annyi gyerekcsinálnivaló, hogy nem értünk a végére:
 
 
 
 


Amikor elindultunk lefelé a hegyről, Sárus kijelentette, hogy még három napot szeretne maradni, ami később felduzzadt 2 meg 4 meg 4 meg 4 meg 4 napra.

2012. júl. 6-8.

3 megjegyzés:

Sch Gabi írta...

Nagyon megkívántam én is...

Piroska írta...

Tényleg paradicsomi állapotok :-)
és nagyon kedves a legutolsó kép (autóülésekben, állatsereglettel, egymás kezét fogva)

poni írta...

:)