.

2012. szeptember 4., kedd

Boldog Szülinapot Papa!

 
Sárus aznap rajzolt először számítógéppel. Én csak egy fekete vonalat mutattam neki, amikor kivette a kezemből az egeret, hogy ő színeset akar, és már nyomta is. Kicsit később megkérdezte: radírozni hogy lehet? Asszem csak úgy értette, hogy hogyan lehet újat kezdeni, mindenesetre ez lett az első két kép:





Aztán felfedezte a nagyítót. A szülinapi kép úgy készült, hogy hatalmasra nagyította, és az egyszerre a képernyőn látszó részt besatírozta egyszínűre. Én csak a felirat téglalapját csináltam, és a betűket diktáltam neki.

1 megjegyzés:

Piroska írta...

Igaza volt Steve Jobsnak...
Természetesen semmit nem von le Sárus kreativitásából, hogy rendlekezésre áll egy igen egyszerűen kezelhető, de valójában komplex lehetőségeket tartalmazó szoftveres háttér.
Azt azért még hozzáeszem, hogy amikor 1985-ben Hanover, NH-ben D. hazahozott egy kis Mac-et, akkor Bence (5,5 évesen) olyan autókat kezdett rajzolni, hogy csak pislogtam. Az ég világon semmi segítséget nem kért hozzá. (Szepezden található egy-két kinyomtatott példány.)